pondělí 9. května 2011

Samoopalovací krémy

Jelikož nám začíná období krátkých sukní a šortek, tak chce asi většina z nás mít hezky hnědé nožky. Udělala jsem tedy recenzi těch, které jsem kdy použila.




Loreal = za hodně peněz málo muziky cca 400 kč

 Astrid = celkem hezky voní, ale dělá fleky je dost tmavý cca 60 kč




Garnier = hezky voní, nechává kůži hladkou, hydratuje a nedělá fleky cca 100 kč



Gohnson´s = nejhorší co jsem kdy měla, smrdí dělá fleky a špatně se vztřebává cca 100 kč


Jaké máte vy zkušenosti ?

2 komentáře:

  1. vždycky jsem používala ten johnsons...ale rychle to šlo dolů..;-( pak jsem začala používat ubrousky od essence jenže ty mi před měsícem zrušily...proč když je něco dobrý tak to stahujou z obchodu... ted jsem ve fázi hledání a chtěla bych zkusit něco od lorealu právě ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. inak ja pouzivam garnier a este taky z Dm ich vyrobok ten je skvely!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře:)