středa 18. května 2011

Hair dye

 Konečně jsem si nabarvila vlasy, mám to tmavší, ale líbí se mi to:) Nevěděla jsem kterou fotku tak jich tady máte víc.



Před


 Po





 Co vy na to?

8 komentářů:

  1. super barva!! taková přirozená... máš užasný rovný hladky vlasy...co já bych za to dala

    OdpovědětVymazat
  2. krásná barva!!rozzářilo tě to!! dobře jsi vybrala!kočka

    OdpovědětVymazat
  3. vybrala si dobře! :) závidím ti tvé vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc holky :)To Kača: mám je vyžehlené,ale jinak je i tak mám jako dráty, když si je navlním moc dlouho to nevydrží:(

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezka barva, tahle blond ti slusi! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ja hovorim ze ano ano ano.. paci sa mi to chvala bohu to nemas peroxidove .. nádherné.. :)
    inak ak mas rada kozmetiku yves rocher tak ta pozyvam ku mne oslavit prve narodky mojho blogu :)
    http://diamondsfashionkatka.blogspot.com/2011/05/prve-vyrocie-diamonds-fashion-plno.html

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá barva. Taky jsem jí párkrát použila a je skvělá. Raději ale přece jenom chodím ke kadeřnici, protože blond barva z drogérky mi většinou po pár týdnech zežloutne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře:)