čtvrtek 26. května 2011

Dnešní den

Můj dnešní den vypadá tak, že jsem ráno vstala šla jsem si do lékárny pro rozpustný nápoj s kofeinem, protože mám zkouškové a pořád se učím a pomáhá mi to lépe se soustředit. Zahlédla jsem tam pěnový čistící krém od Vichy essentielles za velmi příznivou cenu 129 Kč 100 ml. Vzpomněla jsem si na recenzi od Mirabelle a řekla jsem si ,že ho vyzkouším. Zkoušet budu až večer pak dám recenzi:) Pak jsem šla domů a učila se statistiku, kterou absolutně nechápu, podívala jsem se jestli náhodou nejsou výsledky z angličtiny a udělala jsem to takže něco pozitivního se dnes odehrálo:) Co budu dělat dál to nevím, ale pro dnešek s učením končím. .)

Jaký byl/bude váš dnešní den?





5 komentářů:

  1. Můj den bude vypadat následovně.. učení,učení a zase učení :/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. no můj měsíc červen tak bude taky vypadat :D

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem si četla recenzi u Mirabelle a docela se mi ty výrobky zalíbili :)

    OdpovědětVymazat
  4. fakt to pomáhá na to soustředění? jinak mě už zbývá poslední zkouška....ale sem s tý školy vážně hotová....jinak statistiku jsem taky měla....fuj fuj fuj ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře:)