úterý 10. května 2011

Hair, hair and hair

Od minulého léta si barvím vlasy, melír už nechci ani vidět. Vyzkoušela jsem celkem dost barev na vlasy a dělám tedy recenzi :)

1) L´oréal Paris Casting créme gloss, Glossy blonds odstín Blond světlá písková 1013. Nejlepší barva, krásně přirozená, vydrží, vlasy po nabarvení krásně voní a jsou takové hebké.



2) -//- odstín Blond ledová 910 po uschnutí je spíš do šeda.




3) Schwarzkopf Perfect Mousse, odstín zlatavá blond. Z drogerie jsem šla domů s pocitem že budu mít vlasy jako med, ale bohužel se to nestalo. Barva je daleko tmavší než na obrázku, až spíš světle hnědá. Celkem rychle se vymyla. 




4) Schwarzkopf, Palette Natural colors, odstín Skandinávská blond. Koupila jsem si dvě barvy v akci za 120 kč a po nanešení jsem si nadávala jako blázen. Byla jsem zrzavá, ale tak škaredě. Umyla jsem si několikrát vlasy silver šamponem na blond vlasy a bylo to ok. Pak jsem si po měsíci nabarvila vlasy tou druhou barvou a bylo to lepší už ne zrzavé, ale není moc dobrá postupem času se vymyje a změní úplně barvu.


Na závěr musím říct, že zvítězila barva od  L´oréalu odstín 1013 a už zůstanu jen u ní. I když jsem měla zálusk na tu novou řadu od Syoss.

2 komentáře:

  1. no koukala jsem, že máš ted hezkou barvičku vlasů ... já jsem asi před 2ma měísici použila tu první loreal casting (odstín už přesně nevím, ale byla to myslím ledová blond) a spokojená jsem teda moc nebyla jelikož to je jen přeliv a já mám melír takže když jsem si to dala na vlasy odrosty jsem sice neměla tak výrazné občas se mi zdálo, že jsou trošku rezavé a celkově ta barva byla na vlasech takova vybledlá, nevýrazná :( ale souhlasím, že úžasně voní a vlasy jsou po ní takové hezké ... bohužel na nabarvení celkově blod nemám odvahu, protože se právě bojím, že bych byla zrzavá a nebo taková ta nepřirozená blond :((( takže zůstávám stále u melíru no ...

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem z toho taky strach, ale ta první barva je fakt super. Už bych si nikdy nedala melír, který ničí daleko víc vlasy než barva! Neměj strach po třetím barvení to bude už ono:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře:)