pondělí 30. května 2011

Instyle and Essie

Po shlédnutí vašich blogů, kde jste psali o časopise Instyle a laku na nehty Essie jsem si ho taky musela koupit. Věděla jsem, že ten časopis existuje, ale nikdy mě nenapadlo si ho koupit a přišla jsem na to, že to byla velká chyba! Tento časopis je naprosto úžasný. Teď přejdu k hodnocení laku - barva je nádherná, ale ta kvalita mě tedy moc nenadchla na to že lak stojí 290 kč, tak jsou na trhu z daleka lepší laky a za lepší cenu. Po jednom dni nošení se mi začal odlupovat, při lakování dělá mapy a musela jsem ho dát 3 vrstvy.

Jaké je vaše hodnocení?





3 komentáře:

  1. Já bych si ho taky za tři stovky nekoupila, ale za tu cenu 84 Kč si myslím, že dobrý:) Mám odstín Tart Deco a Neo Whimsical - ten mám teď na rukou. Je to hodně podobný odstín právě odstínu French Affair, který jsem u nás nenašla. Musela jsem dát taky 3 vrstvy, ale zase strašně rychle schne, takže mi to nevadilo. Na to, že mám zničený nehty a laky mi vydrží nejvíc dva dny, tak tenhle mám už od pátku a zatím vypadá pořád celkem dobře. Takže za mě faaajn, ale ne za tři stovky:)

    OdpovědětVymazat
  2. já můžu říct, že jsem si koupila modrý, oranžový a červený a naprostá spokojenost....schne to dobře a žadné odlupování ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tento lak taky a mám ho moc ráda! Rychle schne a na nehtech mi vydrží i celý týden:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře:)