čtvrtek 8. září 2011

Recenze na tělová mléka-krémy

Rozhodla jsem se, že udělám recenzi na tělová mléka-krémy, protože naše kůže po létě strádá a je suchá. Aspoň já to tak mám, celkově mám suchou pleť a musím se mazat, jinak mě kůže svědí.

1)Příjemně voní,složení je spíš jako krém a gel dohromady.Má se rychle vstřebávat, ale není tomu tak. Momentálně používám.cca 80kč
2) Tento můžu jen a jen doporučit typická Nivea vůně, je mastnější a to mi vyhovuje. cca 80kč
3)Kosmetiku od Garnier mám moc ráda, ale tento krém mě zklamal. Vůně nic moc, konzistence zvláštní a vstřebatelnost hrozná.cca 100kč
4)Nejlepší na konec, tento krém je nejlepší co jsem kdy měla. Vůně je úžasná a konzistence také. V krému jsou malé kuličky s olivovým olejem.cca 220kč


5 komentářů:

  1. SKVEla recenzia!
    Inak pozyvam ta moju prvu giveaway - parfum CK!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Planet spa sem měla a taky sem s ním byla spokojená :) a od Nivey sem měla taky, ale trochu jiná a taky perfektně hydratovala!

    OdpovědětVymazat
  3. ja nedam dopustit na mlieka nivea!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelá recenzia, ja používam Nivea Angel Star, pekne vonia aj hydratuje :)
    http://lasagesseblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře:)